Radion spelar vår sång

Denna helg har vi lärt oss mycket viktiga komponenter för att tillfredsställa livsandan. Livsvisdomar fredag till söndag: Att bli gravid löser inga problem, heller inte att köra omkring utan mål, jag vill poängtera att bådadera inte för den sakens skull måste vara tråkiga, snarare tvärtom. Lösningen däremot hittar vi i det beroendeframkallande numret 23, filmslukande, och konstaterandet att bitchtits inte är snyggt i mer än två sekunder. Lösningar och problem är egentligen ointressant i denna värld, när människorna ändå strider mot varenda en av dessa och lever efter något de kallar impulsartade beteenden. Vad jag har kommit fram till idag är att allt som är fel är rätt och att allt som är rätt är fel. Förvirrad i ett uppochnervänt universum styr jag min farskost från en alldeles för problematisk jord.
En jord som snurrar utan mig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste bara säga att Kelly, du skriver så underbart fantastiskt vackert att jag får rysningar av att se varje minsta lilla mening som du har skrivit.

2010-02-01 @ 15:34:48
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0