I am my own drug

         

Ovan ser ni resultatet av ett spontant kreativitetsryck, detta sinnesintryck varar oftast mellan 15 och maximalt 45 minuter. Vattenfärg har i ännu ett tydligt exempel lyckats behålla sin rolighetsfaktor sedan dagistiden.

Vad jag vill presentera är min nysurrealistiskt tolkning av det odödliga albumcoveret aladdin sane. Helgen har kantats av Dalís konstnärliga uttryck, och är självklart den utlösande orsaken till varför jag så bryskt tvingar surrealismens förstfödde att möta alteregot Ziggy Stardust i en så pass våldsam konflikt. Har upptäckt att resultatet, till min olycka, dessvärre kan tolkas som en färginventerad köttiger med seriösa avatarkomplex. Men jag väljer att ignorera dessa tankar och litar barnsligt blint på visionens gömda brillians. Kanske är det dags att vädja till min naiva sida och acceptera att resultatet av en färgorgasm ibland resulterar i massakrerad köttiger likväl som popstjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0