Hängselhylsor



Ajdå.
Ibland gör man roliga saker, ibland gör man korkade saker, ibland gör man ingenting alls, ibland gör man bara allt som går, ibland fattar man beslut. Resolut och utan tvekan, det är så vi vill ha det. Som ni märker ligger efforten i denna text på ett relativt rangligt stadium där tankeverksamheten är befriande loj. Gårdagskvällen sträckte sig över flera stadsdelar. Min äventyrslusta fick sig en rejäl kick när jag både en och två gånger överrumplades av diverse oförutsedda företeelser. Men är det inte så det ska vara - ska vi inte famla blinda tills ljuset barmhärtigt skall sänka sig över oss. Vad jag vill understryka är att ingenting någonsin slutar där man började. Idag ska jag inte fira alla hjärtans dag utan har en dejt med svt1 under så gott som hela dagen. Har drabbats av frenetisk os-mani och kan inte hitta någonting som slår 7,5 km sprint för tillfället. Det största problemet i mitt liv är hur jag ska hålla mig vaken till 3.45 när konståkning: par, korta programmet sätter igång. Ibland kan man skatta sig lycklig i en ickeproblemtisk värld.

Kommentarer
Postat av: D

Började tänka på detta när jag läste det första.. Förlåt haha

http://www.youtube.com/watch?v=RnJ_qwfQyvs

2010-02-16 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0